Blagdani u informatičkoj učionici
Na informatici povezali smo blagdane, ukrase, glačanje, piksele i recikliranje. Do sada smo se bavili piksel artom bojeći malene kvadratiće (piksele) prema zadanim uputama i tako stvarali nove slike. Sad smo našim pikselima dali novu dimenziju, vrijedne ručice nizale su perlice i tako stvarale ukrase za bor. Ova aktivnost učenike potiče na razvoj vizualne percepcije, ali i fine motorike. Kad je ukras bio spreman, perlice smo prekrili papirom za pečenje i nekoliko ih sekundi glačali glačalom sa srednjom toplinom kako bi se rastopile i spojile. Bili smo oprezni i strpljivi. Vruće ukrase stavili smo na prozor da se ohlade, a zatim ukrasili naš bor. Bor smo okitili i pahuljicama koje smo izradili web-alatom, ispisali ih i nalijepili ih na stare CD-e.























































e-SVIJET 3
Klikom na poveznicu možete pristupiti svom digitalnom udžbeniku i dodatnim digitalnim sadržajima.

Tjedan programiranja
Preuzmi sliku (mrežu) na svoje računalo.


Sat kodiranja
Klikni na poveznicu kako bi pokrenuli aktivnost:
RAKETA:
Izrađivali smo rakete i testirali njihovu aerodinamičnost.
Ako želiš izraditi i ti takvu raketu pogledaj video-uputu:
KINO PROJEKT:
- Posjeti ovu stranicu:
- Svoj projekt prenesi:
https://www.postermywall.com/index.php/authenticate/studentlink?project=i1_zwco_FcA87muUqixWnUc9kWUXi1AG8s7lp5s8Va0kKHIKf2qLwkmKn3EsenP3qjLJSbGrRKggYFFc
Preuzmi sliku i otvori ju u Bojanju 3D.

Provjeri znanje: listić
Code week

Lego code – prema dogovorenoj abecedi kodiraj svoje ime.











Pixel art
Učenici su s naše mrežne stranice preuzeli sliku – pripremljenu mrežu za bojanje piksela, sliku su otvorili u programu Bojanje i obojali odgovarajuće piksele alatom “Ispuni bojom” . Lik koji su bojali poznamo iz programa Scratch.








Za sudjelovanje u aktivnostima kojima smo obilježili Europski tjedan programiranja učenici su dobili certifikate.
Hour of code
Aktivnost kojom smo se priključili obilježavanju Sata kodiranje je izrada vlastitog Googleovog logotipa u programu Scratch.