5. razred

Ovako učenici 5. razreda programiraju.

Učenici koji su željeli biti likovi u Scratchu sam fotografirala u nekoliko poza – budućih kostima. Fotografije smo prenijeli na računalo, uredili u programu Bojanje, izrezali pozadinu. Pripremljene fotografije proslijeđene su u Teams kako bi ih učenici mogli koristiti u svom projektu Plesni izazov. Prilikom odabira lika učitali su likove s računala – svoje fotografije, dodali sve kostime, a zatim napisali program kojim su animirali likove mijenjajući njihove kostime/izgled.

wizer-logo

Wizer je digitalni alat koji učiteljima omogućuje izradu interaktivnih radnih listića za korištenje u nastavi ili kod kuće.

Upute za pristup listićima: Wizer-upute


Made with Padlet

Klikni na poveznicu i započni tečaj programiranja – Hour of code


Ponovi gradivo iz cjeline Tehnologija kroz interaktivni listić, prijavi se svojim Microsoft računom.


Ako želiš vježbati brzo pisanje posjeti ovu stranicu: 10 fast fingers

Zbirka digitalnih plakata:

Interaktivni listići – Wizer

TEHNOLOGIJA

dijelovi digitalnog sustava.png
  • 1. Dijelovi digitalnog sustava
Kako računalo sprema podatke.png
  • 2. Kako računalo sprema podatke
spremnaje podataka
  • 3. Spremanje podataka
ee otpad.png

  • 4. EE otpad
prijenos podatka u digitalnom sustavu.png

5. Prijenos podataka u digitalnom sustavu

operacijski sustavi

6. Operacijski sustavi

7. Rad u operacijskom sustavu


RAČUNALNO RAZMIŠLJANJE I PROGRAMIRANJE

P4
P3
P2
P1

scratch1


E-SVIJET 

Tražilice su specijalizirane internetske stranice, čija je glavna funkcija pomoć u pronalaženju informacija pohranjenih na internetu.

google
yahoo
Bing
https://www.ask.com/

Specijalizirane tražilice:

SafeSearchKids
DuckDuckGo

4.1.
4.3.
4.5.

STVARANJE DIGITALNOG SADRŽAJA

osnovno oblikovanje
Prijenos podataka u digitalnom sustavu
Dijelovi digitalnog sustava
5zaNet-Modul1.png

http://www.petzanet.hr/Portals/0/Kurikulum/Igre/Modul1/4.5/index.html

križaljka5

Made with Padlet
Lana.png
Andrea.png
Martin
Luka i Borna

 

Tea.png
Dolores.png

  

Benjamin.png
Ivan.png

 

Antonijo.png
LanaR

Pixel art

code week-Zadatak4
code week-Zadatak2

http://www.menti.com

Koristi kod: 91 27 09

križaljka.png
VIDEO

Dani medijske pismenosti

sway.png

Python

Interaktivni listić1

Interaktivni listić2

Interaktivni listić3

Interaktivni listić4


office365-prijava

Upute Office 365


socrativeUpute za pristup kvizu. Socrative


OneNote-ikona

Padlet

Code Week – Yammer i microbit

images

Kako je Office 365 za škole dostupan svim učenicima i učiteljima u Hrvatskoj, Yammer je također besplatno dostupan korištenjem našeg nacionalnog digitalnog identiteta AAI. U Yammer mogu ući samo osobe s @skole.hr identitetom, što ga čini sigurnim mjestom za učenike, uključivši i maloljetnike.  Kreirala sam privatnu grupe posebno za naš razred i postavila prvi zadatak koji je ujedno jedna od naših aktivnosti vezanih za Code week.

Zadatak je bio pomoću microbita izmjeriti temperaturu u učionici i ispred škole. Microbit to ne može učinit sam, potrebno je prvo u editoru napisati pravilan red naredbi, program preuzeti na računalo, a zatim ga proslijediti na mikroračunalo. Nakon provedenog mjerenja kojem se pridružila i Lovrina mačkica odgovore je bilo objavit u našoj grupi na Yammeru. Kao što možete vidjeti, odstupanja u mjerenju ima, barem znamo da nisu prepisivali.

yammer1
yammer2

Podatkovne datoteke: Doris, Lucija i Magdalena

Provjeri svoje znanje u kvizu (klikom na sliku pokrenut ćeš kviz):

Spremnici i datoteke

pomoćni.png
spremnici.png
središnja jedinica.png
ekstenzije
križaljka
Ulazne i izlazne j.png
memory
pp25.r
sklopovlje

Jezik računala

jezik računala

Obrada teksta MS Word

word-prozor
W1
polazno
LanaR.png